Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Bezoekers bedankt!

Het is al weer een tijd geleden dat ik reacties beloond heb met een collage. Hoog tijd om dat weer eens te doen. De teller van de reacties staat ondertussen op 1054. Voor een website waar niet heel veel nieuwe logje geplaatst worden ben ik daar erg blij mee! Alle bezoekers bedankt!

Iemand die nog altijd trouew reacties plaats is Jenny! Bedankt daarvoor. Je plaatste de 950ste reactie. Maar met deze collage wil  ik je bedanken voor alle reacties die jij heeft op mijn logs!


De 900ste reactie is geplaatst door Royalfanvivian. Ook voor jou een collage.

Ondertussen heb ik ook achterhaald wie de 1000ste reactie heeft geplaatst en dat is  niemand minder dan Lichelle. Ook jij bedankt!



Er is nog niet veel gestemd op de inzending van de creatiewedstrijd dus heb ik besloten jullie nog tot woensdag te tijd te geven om te stemmen. Bekijk de inzendingen HIER en breng je stem uit!

En ik heb nog een oproepje:
Heb jij een onderwerp waar je graag een logje over zou willen zien? Laat het me dan weten. Dat kan via een reactie , via twitter (@royalfanmaris) en via de mail (thedutchroyalfamily@live.nl).

Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Watheb je een prachtige collage gemaakt, heel erg bedankt! Het lijkt me leuk om een logje te zien over de geboorte van de drie prinsesjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige collages! Allebei gefeliciteerd! Ik zou het erg leuk vinden om de dopen van de kleinkinderen van Pieter en Margriet nog een keer te zien! Maar dat is wel veel werk hoor! Groetjes Jacobien

    BeantwoordenVerwijderen