Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Creatiewedstrijd troonswisseling finale

Het heeft even geduurd en behoorlijk vertraging opgelopen. Helaas is er maar erg weinig gestemd. Ook zijn er stemmen uitgebracht die niet helemaal klopte toch is het hoog tijd om door te gaan. In plaats van 2 heb ik drie creaties aan de hand van de stemmen door laten gaan.

Inzending 1
(Druk op afbeelding voor grotere versie. Het is op wijs van Wilhemus)

Inzending 2
 
Inzending 3
 
Tot 26 juni kun je stemmen! Dat doe je door mij te laten weten welke inzending jou favoriet is!

3 opmerkingen:

  1. Oei, volgens mij heb je mijn stem nog niet gehad. Ik vind het lastig om te kiezen, maar het Koningslied vind ik wel zo origineel dat ik daar maar op stem.. Maar inzending 2 scoort ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie super leuk!
    Maar ik ben het met jenny helemaal eens!
    Ik stem ook op de eerste !!!

    BeantwoordenVerwijderen