Pagina's

dinsdag 19 april 2011

Updates..

Het is even rustig geweest op deze site , maar ik ga mijn best doen daar verandering in te gaan brengen. Voor nu alvast een paar updatetjes.

Zoals jullie zien is de lay-out vernieuwd. Niet alleen een nieuwe kopfoto en nieuwe kleuren , maar ook weer een update van de pasfoto's in de zijkolom.

Ik heb nieuwe avatars gemaakt die HIER te vinden zijn.

Ook heb ik de biografie van Paola toegevoegd. Klik daarvoor HIER. Een overzicht van alle biografien vind je HIER

Ondanks het feit dat er weinig berichten geplaatst zijn de laatste tijd zijn er nog wel reacties binnen gekomen. Bedankt daarvoor! De teller staat nu op 760. De 750ste reactie is geplaatst door Gerrianne  Daarom nu ook nog een collage voor haar.


Ik heb op de site van Jeroen de 100ste reactie geplaatst een heb daarvoor een leuke collage gekregen bedankt daarvoor!



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe layout, heel stijlvolle kopfoto. Leuke nieuwe avatars, en supercollage met de nieuwe foot's van Ariaantjes eerste schooldag! Gefeliciteerd met de collage die je gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke kopfoto en lay-out, super.
    En heeeel erg bedankt voor de mooi collage (maakt niet uit dat je de r bent vergeten)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook de wat minder actieve/bekende royals een plekje in je kopfoto hebt gegeven. Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen