Pagina's

zaterdag 21 augustus 2010

Het fotoalbum van..... Prinses Ariane

Het heeft even geduurt , maar nu is er dan toch het tweede logje van de categorie 'Het fotoalbum van...' In deze categorie maak ik een foto-overzicht van een van de oranjes en daarbij plaatst ik sbij elke foto een kort bijschrijft vanuit de persoon. Dit keer - op verzoek van Jenny- een kijkje in het fotoalbum van Prinses Ariane


Ik ben op 10 April 2007 geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag. Een dag later -11 April 2007-  stelde mijn papa mij voor aan de mensen van de krant en tv. Ze mochten toen foto's van mij maken , dit is een van die foto's.

Deze foto is de eerste foto (een van de eerste foto's) van mij en mijn zusjes , papa , mama en oma. Hij is gemaakt op 20 April 2007.

Deze foto is gemaakt in Juni 2007 als dank voor alle kaarten en kadotjes die mijn papa en mama hebben gekregen voor mijn geboorte en het ziekenhuis bezoek voor infectie aan mijn luchtwegen.

 Deze foto is gemaakt  tijdens een fotosessie op 26 Juni 2007, de tweede verjaardag van mijn zus

Deze foto is gemaakt in Augustus 2007

Deze foto is gemaakt op 20 Oktober 2007, de dag dat ik gedoopt werd

 Deze foto is gemaakt op 5 Januari 2008. Tijdens onze vakantie.

 
Tijdens de zomerfotosessie van 2008 ,op 11 Juli 2008, werd deze foto gemaakt.

Deze foto werd gemaakt voor de vijfde verjaardag van mijn zus Amalia in december 2008


Met dank aan Royalblog.nl
Deze foto werd gemaakt tijdens de zomerfotosessie van 2009

Tijdens de zomerfotosessie van 2010 mocht ik lekker met de bal spelen. Ik was best verlegen , maar vond het toch wel erg leuk om mijn zus na te doen.

Naast lekker spelen moest ik toch ook wel even netjes zitten en lachten naar de camera.

Foto's zijn tenzij anders vermeld van de RVD
Ik hoop dat jullie het een leuk logje vinden en ben erg benieuwd naar jullie mening en naar wie jullie graag in deze categorie willen zien

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke categorie!! Wat is Ariane toch een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke categorie! Ariane is een schattig prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gedaan! Het is echt een leuk meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig zeg, zonder dat ik het wist hebben wij ongeveer tegelijk een log over Ariane gemaakt. Omdat het mijn favoriete prinsesje is vind ik het leuk dat je op mijn verzoek al deze lieve foto's hebt geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen