Pagina's

zaterdag 14 augustus 2010

Nieuwsoverzicht week 32

Omdat ik niet zoveel tijd heb om steeds nieuws te plaatsen , plaats ik op deze site nieuwsoverzichten.

Deze week is nog een week zonder al te veel verplichtingen voor de koninklijke familie. koningin Beatrix en Prins Willem Alexander brachten een 'oficieel' bezoek. Prins Willem Alexander en prinses Maxima waren samen met hun kinderen en vriendinnen in het openluchtmuseum in Arnhem , dit was geen offcieel bezoek en daarvan mogen dus geen foto's geplaatst worden. Hieronder even de twee officiele verplichtingen.

Koningin met de Groene Draeck bij 75e Sneekweek Koningin Beatrix heeft woensdagmiddag 11 augustus met haar schip de Groene Draeck om het Starteiland op de Hardzeildag van de Sneekweek gevaren. De Koningin bezocht het ‘starteiland’ ter ere van het 75-jarig bestaan van de Sneekweek.

Klik HIER & HIER voor foto's.

Prins Willem Alexander bij Youth Olympic Games.
Youth Olympic Games
Prins Willem-Alexander was vrijdag 13 augustus in Singapore bij de opening van de Youth Olympic Games. Bij deze eerste Olympische spelen voor de jeugd zijn de 26 sporten vertegenwoordigd die ook op het programma staan van de Olympische spelen van 2012. Nederland heeft deelnemers bij badminton, gymnastiek, handboogsport, hockey, judo, roeien, tafeltennis, watersport, wielrennen en zwemmen. Het Nederlands Jeugd Olympisch Team bestaat uit 36 sporters en 24 begeleiders. De sporters zijn 14-18 jaar.
Helaas heb ik nog geen foto's kunnen vinden van Willem Alexander tijdens de opening. Als ik ze vind plaats ik ze als nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten