Pagina's

zondag 3 januari 2016

The Dutch Royal of the Year 2015: Finalisten bekend

De eerste finalisten waren al gekozen in de voorrondes. De afgelopen maand kon er gestemd worden voor de wildcards. Voor elke  keer dat een naam is in een categorie heb ik twee punten gegeven. Als een naam is gevuld is bij overige heb ik een punt gegeven en dat leverde de volgende verdeling op

Prinses Alexia: 10
Prinses Mabel: 6
Koningin Maxima 5
Prins Constantijn 4
Prof.mr. Pieter 3
Prins Bernhard 1
Prins Jaime: 1
Graaf Claus Casimir: 1
Prinses Margriet: 1
Willem-Jan: 1


Stemmen!
In de finale ronde breng je stem uit door hieronder op de afbeelding te klikken van jou favoriet.


Stemmen kan tot 2 februari!

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien al die fotootjes zo bij elkaar. Ik vind het erg moeilijk om te kiezen, maar omdat ik smolt van Ariane op de foto is mijn stem naar haar..

    BeantwoordenVerwijderen