Pagina's

woensdag 23 december 2015

De beste wensen




Ik heb getwijfeld of ik wel een berichtje zou plaatsen. Het voelt namelijk als een herhaling. Toch lijkt het mij goed even een update te geven. Een maand of twee geleden ben ik achter geraakt met nieuws op deze website met name door dat het mij aan tijd en energie ontbrak door mijn werk. Ik ben achter de feiten aan blijven lopen. Niet echt motiverend. Ik ben tot nu toe niet in staat geweest de motivatie te vinden om toch door te pakken de site weer up-to-date te krijgen. Ik hoop op op korte termijn weer genoeg motivatie te hebben en wil jullie bedanken voor jullie bezoeken aan deze website.

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om jullie fijne feestdagen en mooi 2016 te wensen.

Vergeet niet te stemmen op jouw / uw favoriete lid van de Nederlandse koninklijke familie

5 opmerkingen:

  1. Fijne Feestdagen allemaal en een gelukkig en gezond 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel je kopfoto als je 'kerstkaart' getuigen van een creativiteit die zeker in je zit. Dus blijf het gebruiken! Nogmaals goede kerstdagen en de beste wensen voor 2016.

    BeantwoordenVerwijderen