Pagina's

dinsdag 18 augustus 2015

Meer informatie over bezoek Oranjezaal van Paleis Huis ten Bosch

Zoals al eerder bekend zal voorafgaand aan de renovatie van Paleis Huis ten Bosch de Oranjezaal open gaan voor publiek.   Ondertussen is bekend gemaakt dat het zal gaan om de periode maandag 7 september tot en met zondag 1 november.

Ondertussen is de website met meer informatie en mogelijkheid tot reserveren geopend:  www.bezoekdeoranjezaal.nl. Je kunt je bezoek maximaal twee weken van de voren reserveren.

UPD:
De eerste twee weken waren na een kwartier al vol geboekt.  Op 7 september (vanaf 8.00)  is de volgende kans om te reserveren. 

2 opmerkingen:

  1. De website van www.bezoekdeoranjezaal.nl is niet te bereiken, de pagina kan niet worden weergegeven.
    Hoe kan ik toch tickets bestellen?

    Henri.Defoer@inter.NL.net

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verband met werk heb ik niet eerder kunnen reageren, sorry. Misschien was de site vanmorgen over belast? Bij mij doet het nu wel. Helaas kun je nu geen tickets meer bestellen. Komende maandag om 8.00 kun je voor de periode 28 september tot 4 oktober bestellen. Ik hoop hier mee uw vraag voldoende beantwoord te hebben.

      Verwijderen