Pagina's

woensdag 26 november 2014

The Dutch Royal of the Year: Uitslag voorronde + stemmen wildcard

De afgelopen weken kon er genomineerd worden voor de Dutch Royal of the Year. Hier is de volgende uitslag uitgekomen


Koning Willem-Alexander: 27
Prof.Mr. Pieter: 19
Prins Maurits: 12
Prins Bernhard 12
Prins Pieter Christiaan: 4
Prins Floris: 3
Prins Carlos: 1

Koningin Maxima: 36
Prinses Beatrix: 10
Prinses Mabel: 8
Prinses Laurentien: 6
Prinses Marilène: 5
Prinses Annette: 4
Prinses Aimee: 4
Prinses Annemarie: 3
Prinses Margriet: 3
Juliana: 1
Prinses Anita: 1

Prinses Ariane:25
Prinses Amalia: 16
Prinses Alexia: 18
Graaf Claus Casimir: 8
Gravin Luana: 6
Anna: 6
Gravin Zaria 3
Prinses Luisa Irene: 2

Zoals je kunt zien de namen van Koning Willem-Alexander, Prof. Mr. Pieter, Koningin Maxima , Prinses Beatrix , Prinses Mabel , Prinses Ariane , Prinses Amalia , Prinses Alexia. Zij zijn direct door naar de finale.




De andere waar op gestemd is  hebben nog wel kans om ook in de finale te komen.  Er is namelijk nog een wildcard te verdelen.
Je kunt op verschillende manieren mij laten weten wie de wildcard moet krijgen:
1. Zet @royalfanmaris voor die naam in een tweet.

Of

2. Stuur een mail met de naam naar thedutchroyalfamily@live.nl

Of
3. Laat een reactie achter op deze website waarin je de naam vermeld

Of
4. Maak gebruik van het contactformulier

Zoals je kunt zien staan Prins Maurits en Prins Bernhard samen op de derde plek bij de mannen. Als je stemt laat dan ook even weten wie van deze twee mannen de derde plek volgens jou verdiend. (De ander mag je nog de wildcard stem geven!)

Hopelijk is het zo duidelijk. 20 december volgt de uitslag en zal de finaleronde startte!

6 opmerkingen:

  1. Zojuist mijn wild card stem gegeven op je mailadres. Hier komt de toelichting voor de mannen vind ik persoonlijk dat prins Maurits veel sympatieker is dan Bernard en als we beide mannen zien, dan springt de vaderlijke passie bij Maurits er veel meer uit dan bij Bernhard. En dit vond ik altijd al zo, en dat komt niet doordat recentelijk Bernhard ziek is geweest.

    Wat betreft de vrouwen vind ik Marilene persoonlijk leuker overkomen dan Laurentien, maar beide dames komen heel moederlijk over bij hun kinderen.

    En wat betreft de kinderen vind ik Claus Casimir een grappig jongetje en Luana wat schuwer, maar ja dat komt ook mede doordat zij weer veel minder dan Claus Casimir in de schijnwerpers staat. Maar het blijft een leuk, schattig meisje.

    Ben benieuwd wat de andere lezers hiervan vinden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anja bedankt voor je stem. Graag wil ik nog wel even zeggen dat je op ALLE leden die punten hebben gekregen , maar niet genoeg punten voor de finale, kan stemmen. Je hoeft dus niet alleen te kiezen tussen de nummer 4 en 5. Verder is er ook maar 1 wildcard dus een persoon noemen is genoeg. (Ik ga je stem wel verwerken in de uitslag). Mijn excuses als ik misschien onduidelijk ben geweest!

      Verwijderen
  2. Wat doe je dit toch altijd leuk! Ik denk dat ik de wildcard wil geven aan prinses Laurentien, onze immer actie prinses! Heb haar ook ontmoet en vind haar een hele aardige vrouw. En wat kiezen tussen prinsen Maurits en Bernhard betreft, wil ik dit jaar prins Bernhard de stem geven. Hij heeft heel wat moeten doorstaan en heeft dit op een dappere wijze gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De wildcard geef ik voor prinses Laurentien. Ik heb haar afgelopen oktober nog gezien en waardeer haar inzet voor de samenleving en dan vooral voor de laaggeletterden/analfabeten.

    Als ik moet kiezen tussen Maurits of Bernhard kies ik voor prins Bernhard. Ik heb beiden ontmoet en vind prins Bernhard sympathieker overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen