Pagina's

maandag 27 oktober 2014

The dutch royal of the year 2014: Voorronde

Ook dit jaar is er weer de zoektocht naar The Dutch Royal of The Year. Dit keer opnieuw maar een voorronde. Daarna volgt er nog een wildcard ronde en een finale

Het stemmen gaat als volgt.   Via  http://enquetemaken.nu/r/1mrih  klik je jou top drie aan.
De persoon die je aan hebt geklikt onder de kolom eerste krijgt vijf punten. De persoon die onder tweede staat krijgt 3 punten en de nummer die onder derde staat krijgt 1 punt. De overige klik je als als niet in top drie/ geen top drie.

De drie mannen , de drie vrouwen en de drie kinderen met de meeste punten gaan naar de finale. De andere leden die wel punten gekregen hebben gaan naar de wildcard ronde. De winnaar van deze ronde krijgt een wildcard voor de finale en gaat dus ook door.

Ik hoop dat het zo duidelijk is anders hoor ik het graag!

De uitslag van de stemmen zal 22 november gepubliceerd worden!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska..
    Heb met plezier mijn stemmen verdeeld, al vond ik het met name bij de kinderen erg lastig.
    Dit zijn mijn top 3 tjes:

    1) Koning Willem-Alexander
    2) Professor Pieter van Vollenhoven
    3) Prins Bernhard

    1) Koningin Máxima
    2) Prinses Laurentien
    3) Prinses Beatrix

    1) Prinses Ariane (maar ik vind haar zusjes ook zo leuk!)
    2) Graaf Claus-Casimir
    3) Prinses Luisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska, hier komt mijn top 3

    1) Prins Maurits
    2) Koning Willem Alexander
    3) Prins Carlos

    1) Prinses Marilene
    2) Koningin Maxima
    3) prinses Beatrix

    1) graaf Claus Casimir
    2) prinses Ariane
    3) prinses Luisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Klopt het dat je bij de mannen maar twee hebt aangeklikt als top 3 en bij de kinderen vijf? Dan heb ik je stem gezien

      Verwijderen
    2. Ja dat klopt. Maar is mijn stem nu wel geldig? Of is het de bedoeling dat ik net als in de bovenstaande reacties, in een reactie een top 3 van mannen, vrouwen en kinderen moet maken?

      Verwijderen
    3. Ik reken hem gewoon mee.. Ik geef de gene waar je eerste aangeklikt hebt vijf punten , tweede drie punten en derde 1 punt

      Verwijderen
    4. Oke, dan moet het goed komen! Wat een mooie nieuwe kopfoto heb je!

      Verwijderen