Pagina's

maandag 2 december 2013

Wie is jouw favoriete nederlandse lid van de koninklijke familie?

Opnieuw ben ik een zoektocht gestart naar het favoriete lid van de Nederlandse koninklijke familie. Er zijn nog niet heel veel stemmen binnen en de uitslag ligt dicht op elkaar.

Nomineer jou favoriete royal dus nog! Hoe? Laat mij jouw / uw  top drie  van de mannen , vrouwen en kinderen weten door een reactie achter te laten of te mailen

Voorbeeld stem
Prinses Mabel (1), Prinses Anita (2) , Prinses Annette (3)
Koning Willem-Alexander (1), Prins Pieter-Christaan (2) , Prins Floris (3)
Prinses Alexia (1), Gravin Luana (2) , Anna (3)

2 opmerkingen:

  1. Mijn top 3 van de mannen:
    1. prins Maurits
    2. Koning Willem Alexander
    3. prins Carlos

    Mijn top 3 van de vrouwen:
    1. prinses Marilene
    2. prinses Mabel
    3. Koningin Maxima

    Mijn top 3 van de kinderen jongens:
    1. graaf Claus Casimir
    2. Benjamin van Vollenhoven
    3. Lucas van Vollenhoven

    Mijn top 3 van de kinderen meisjes:
    1. gravin Zaria
    2. gravin Luana
    3. prinses Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je stem, Anja. De stem is verwerkt in de uitslag die ik zojuist geplaatst heb!

      Verwijderen