Pagina's

donderdag 3 maart 2011

The Dutch Royal Family creativ contest: uitslag voorronde & Finale

Het heeft iets langer geduurt an gepland maar hier is de uitslag van de voorondes

Uitzending 1: 7,6

Uitzending 2:  8,8

Uitzending 3: 7

Deze uitslag betekend dat er nog een keer gestemd mag worden op inzending 1 en 2 en dat helaas inzending 3 afvalt.

Inzending 3 is gemaakt door  Jenny en ik wil haar beanken voor het meedoen en als dank krijg je een collage en je creatie zal de komende twee weken in het welkoms logje komen.



Finale ronde


Hieronder nog een keer de inzendingen waar je op kunt stemmen. Het stemmen gaat het zelfde als in de voorrondes. Je heeft dus alle twee de collages een cijfer tussen de 1 en de 10. Door de ene een hoger cijfer te geven dan de ander maak jij duidelijk welke inzending jij het leukst/mooist vindt.

Deze cijfers laat je achter in een reactie of je stuur ze in een mailtje naar thedutchroyalfamily@live.nl

Inzending 1:



Inzending 2:



Als er vragen zijn hoor ik ze graag.

Je kunt je stem uitbrengen tot donderdag 17 Maart. Vrijdag 18 Maart komt de uitslag online.

Nog eenkeer: Je geeft allebij de inzendingen een cijfer , maar de hoogte van je cijfer heeft aan na welke inzending jou voorkeur uitgaat!

Bijv: Inzending 1: 9

Inzending 2: 7

6 opmerkingen:

  1. Ik zal mijn stem zo naar je toe mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariska,
    Dank je wel voor de leuke collage, ik ben er blij mee en wat een verrassing dat mijn creatie 2 weken in je welkomslog mag! Ik zal straks even mijn stem uitbrengen en ben alvast benieuwd naar de uitslag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nu een werkende poll op mijn website staan, zal het leuk vinden als je stemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat Jenny is afgevallen, haar inzending vond ik heel erg mooi! Het gedicht is ook erg leuk, ik weet nog niet waarop ik ga stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze stem is niet juist en om verwarring te voorkomen is deze reactie verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat Jenny is afgevallen!
    De andere twee zijn overigens ook heel leuk! Ga nog even nadenken op welke ik gan stemmen (;

    BeantwoordenVerwijderen