Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Even geen updates..

Zoals jullie al hebben gezien is er de laatse tijd weinig geupdate en daar gaat helaas geen verandering inkomen.  Ik zit in het examenjaar van de HAVO en school vraagt gewoon veel tijd  en energie van mij.


Ik heb niet echt inspiratie voor nieuwe logjes en ook niet echt tijd om te update, daarom heb ik besloten om voorlopig niet te update.  


Tot donderdag kan je nog stemmen voor de finale van The Dutch Royal Creativ Contest en de uitslag zal vrijdag online komen.


Verder voorlopig dus even geen updates. Hopelijk begrijpen jullie dat


 

5 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb ik hier begrip voor, hopelijk vind je gauw weer inspiratie en natuurlijk ook tijd om te loggen! Ben benieuwd naar de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen probleem, school gaat immers voor. Ga voor je examen, de rest komt later wel. Ik kom toch wel kijken naar je site. Oud nieuws om door te nemen is ook leuk. Doe het kalm aan, steek je energie in je examen, dat heb ik veel liever dan je site bijwerken en niet slagen. School examen ed. dat is je toekomst. deze site is hobby, maar wel een hele leuke hobby, maar nu even niet.

    BeantwoordenVerwijderen