Pagina's

zaterdag 20 februari 2010

Quizz: Wie ben ik? (2)+ Uitslag vorige quiz

De tweede quiz. Ook deze quiz is weer in samenwerking met Maaike

Wat is de bedoeling?

Hier onder zie je drie foto's van baby's/peuters. En van die personen op de foto wil ik weten
Wieishet2_2

1. Wie het is
2. Wat zijn/haar volledige naam is.
3. Wie zijn/haar ouders zijn
4. Wanneer hij/zij is geboren.

De antwoorden kun je inleveren door te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl  , plaats dus geen antwoorden als reacatie!

Puntentelling
Met deze quiz zijn punten te halen voor deze site en voor de site van Maaike. De punten hier zorgen naemelijk voor bonuspunten bij Maaike! Hoe ik de punten precies ga verdelen weet ik nog niet. In iedergeval krijgt de gene met de meeste goede antwoorden aan het eind een collage.

Het is denk ik lastig om er achter te komen wie het zijn , maar ik zal als ik merk dat heel veel mensen het niet weten hints geven en na die hints mag je gewoon nog je antwoorden veranderen! Doe gewoon mee en verander eventueel later je antwoorden. Als je niet je antwoorden niet veranderd krijg je 2of 3 bonuspunten

Tips

1. Zoals je mischien al een beetje kan zien. Het zijn oudere foto's de personen op de foto's zijn dus al wat ouder.


Uitslag van de vorige quiz


Ik had de uitslag van de vorige quiz al online gezet maar ik doe het nog een keer.

Jenny 16 punten + 3 bonuspunten (voor eerste inleveren en geen gebruik gemaakt van hints) = 19 Punten

Dagmar 16 punten + 2 Bonuspunten (geen gebruik gemaakt van hints) = 18 Punten

Jannemieke 5 Punt

Het maximaal aantal te halen punten was 16 punten + 3 Bonuspunten = 19 Punten. De mensen die mee hebben gedaan bedankt voor het meedoen!

Wil je de antwoorden van de quiz? Dan kun je me mailen

4 opmerkingen:

  1. Moeilijke quiz! Vooral nr. 2. Heb m'n antwoorden ingestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, deze is heel wat lastiger! Ik ga het proberen en als het dan niet lukt mag je de antwoorden nog veranderen dus. Oké!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook meedoen, je krijgt mijn antwoorden zo, ben benieuwd naar dehint want die heb ik dnek ik vast nodig om mijn antwoord te veandern!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo het is voor elkaar.. en ik weet zeker dat ik al een goed eind op weg ben!

    BeantwoordenVerwijderen