Pagina's

zaterdag 20 februari 2010

Nieuwsoverzicht week 7

Op dat ik meestal niet veel tijd heb om te update plaats ik het nieuws in weekoverzichten. Vandaag week 7

Koningin Beatrix in Lech
De koningin was deze week samen met Laurentien , Constantijn , Eloise En Claus Casimir op skivakantie in Lech. Omdat Willem Alexander en Maxima met hun kinderen bij de Olympische Spelen in Vancouver waren was er dit jaar geen fotosessie en zijn er dus ook geen foto's van deze skivakantie. Wel heb ik een filmje van de aankomst van de oranjes gevonden. Klik daarvoor HIER

De koningin is helaas altijd in haar functie en moest haar vakantie eerder stoppen om vandaag weer in Den Haag te zijn omdat minister president Balkenende daar vandaag aan de koningin het ontslag van de regering zal aanbieden.

Willem Alexander in Vancouver
Deze week en volgende week zijn Willem Alexander , Maxima en de kinderen in Vancouver om daar de Olympische spelen bij te wonen. Dit heeft weer leuke foto's opgeleverd en die heb ik in een logje geplaatst. Dat logje vind je HIER

Prof.mr. Pieter van Vollenhoven opent eigen fototentoonstelling
Prof. mr. Pieter van Vollenhoven opende 19 februari op Paleis Het Loo in Apeldoorn zijn eigen fototentoonstelling 'Door de lens van prof. mr. Pieter van Vollenhoven'. Op deze tentoonstelling zijn natuurfoto's te zien die Pieter van Vollenhoven zelf gemaakt heeft. Prinses Margriet was ook bij de opening aanwezig. (foto's volgen nog)

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd wat we komende week nog van de prinsesjes gaan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook! Hopelijk heel veel foto's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk komen er nog meer foot's vna de prinsesjes, we hebben nogal weinig gehad tot nu toe... :)

    BeantwoordenVerwijderen