Pagina's

donderdag 10 september 2015

Even een berichtje

Het wordt hoog tijd dat ik weer even van mij laat horen. Na een vakantie was ik weer begonnen met nieuws plaatsen , maar helaas is het niet meer gelukt dat vol te houden. De belangrijkste rede is dat ik door mijn (nieuwe) werk minder tijd heb... Ik hoop binnenkort wel weer met regelmaat te gaan bloggen, maar ben nog even op zoek naar een haalbare vorm
Hopelijk blijven jullie deze site in de gaten houden , er zijn genoeg berichten om terug te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Suc6 met je (nieuwe) werk, dat gaat natuurlijk voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska, ik ben niet zo'n trouwe bezoeker meer maar ik dacht vandaag aan jouw website en kom even kijken. Veel succes met je werk en ik zag dat je inmiddels alweer wat geblogd hebt, voor mij meer dan genoeg ;-) groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen