Pagina's

maandag 3 februari 2014

Prinses Carolina zwanger

Waar haar schoonzus tijdens het koninkrijksconcert verrassende door duidelijk zwanger op de rode loper te verschijnen was het nu Prinses Carolina die met een duidelijk buikje op de rode loper verscheen
Na navraag door het blad 'Vorsten' bij de woordvoerder bleek het inderdaad te kloppen. Prinses Carolina verwacht half mei een kindje.  Het is het eerste kindje voor haar en haar man Albert Brenninkmeijer. Het paar trouwden op 16 juni 2012.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een klein typefoutje gemaakt, bij dit heugelijke nieuws van prinses Carolina. zij is namelijk zwanger en niet "zwager". Verder ga zo door met je mooie site. Ik kom graag kijken. bij deze wens ik de prinses en ook haar man natuurlijke een fijne zwangerschap toe. Ik had er niet meer op gerekend dat zij zwanger zou worden. Ze wordt wel 40 jaar in juni. Maar ik hoop voor haar dat alles naar wens zal verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk nieuws!! Ik hoop dat alles goed gaat en ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen