Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

The Dutch Royal of the Year: Finale

Ook dit jaar gaan we opzoek naar het leukste , aantrekkelijkste , liefste lid van de koninklijke familie, dit gebeurt door de 'The Dutch Royal of the year' verkiezing.
Deze verkiezing heeft 3 voorrondes , een wildcard  ronde en een finale waarin een winnaar gekozen wordt. 


Helaas heeft het door omstandigheden aardig wat vertraging opgelopen. Maar we gaan dan toch eindelijk naar finale ronde.

Stemmen
Het stemmen gaat anders dan in de voorrondes.
Dit keer laat je gewoon weten wie jij jou favoriet is. Dit kan op de volgende manieren
1.Mailen naar  thedutchroyalfamily@live.nl 
2. Een prive berichtje of krabbel sturen via hyves (marisiee93.hyves.nl)
3. Via twitter door @royalfanmaris voor je favoriet te zetten.
4. Een reactie op dit bericht achter laten.
5. Stemmen op de poll.


In de finale kan gestemd worden op de volgende leden van de koninklijke familie:




Stemmen kan tot 9 Juli.

6 opmerkingen:

  1. Moeilijk om te kiezen, ze zijn allemaal zo leuk toch ga ik voor prinses Maxima

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga toch voor Prins Maurits, ik vind hem het meest sympathiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn stem gaat naar prinses Ariane, omdat ik dat echt het allerleukste lid van de koninklijke familie vind..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan werkelijk niet kiezen, maar hou de uitslag in de gaten, spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn stem gaat absoluut naar Koningin Beatrix, al 47 jaar ben ik gek op haar, ik hoop dat ze nog lang onze Koningin zal blijven.

    BeantwoordenVerwijderen