Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Update

Even weer een berichtje van mij. De afgelopen maanden heb ik mijn website aardig verwaarloost
Hier ga mijn best doen daar de komende tijd verandering in te gaan brengen.

Allereerst zal ik de biografiepagina's gaan bijwerken. Ik was al begonnen om de biografie pagina's (onder het kopje 'over de oranjes' te vinden) weer in orde te maken. Door de migratie waren de afbeeldingen daar nog steeds niet zichtbaar en ook de linken kloppen in veel gevallen niet. Door het skiongeluk van Prins Friso was dat wat op een laag pitje gekomen , maar ik ga nu weer verder. Tijdens het in orde maken zal ik (sommige) pagina's ook iets gaan uitbreiden. Zo zullen er op de pagina's linken komen naar de speciale logjes over die persoon die op de website te vinden zijn en zal ik ook (linken naar) tv fragmenten  op de pagina's plaatsen.
Daarnaast wil ik ook "the dutch royal of the year' verkiezing weer op gaan pakken. Voor ronde 1 en 2 sluit ik de stemmen. Voor Ronde 3 kan nog gestemd worden tot 20 Maart.  Klik HIER voor het overzicht van de kinderen waar op gestemd kan worden.

Als laatste wil ik melden dat ik de ontwikkelingen van de gezondheidstoestand van Prins Friso in de gaten zal houden en zeker ook zal melden op de website en via twitter: @royalfanmaris. Ik zal er zeker voldoende aandacht aangeven. Ook zal ik een pagina maken met een overzicht van linken naar de berichten op deze website , maar ook naar berichten buiten deze website.
Maar ik wil er wel het volgende over zeggen.
Ik vind het vreselijk wat er met prins friso is gebeurd en wij kunnen ons niet voorstellen wat een moeilijke tijd de koninklijke familie door moet maken. Het kan een lange onzekere tijd worden waarin misschien ook leuke dingen gaan gebeuren. Deze leuke dingen horen er ook bij en zullen zeker gemeld worden. Deze website is een site over de hele koninklijke familie. Daarom zal ik in achtergrond logjes niet alleen aandacht hebben voor prins Friso en zijn gezin.


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer lekker verder gaat met je website. Ik ben benieuwd naar alle updates. Succes alvast. Je hebt je mening echt duidelijk verteld, en ik ben het met je keuze eens hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met alles! Kost veel werk (spreek uit ervaring ;) )

    BeantwoordenVerwijderen