Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Stemmen..

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat er niet helemaal duidelijk is hoe je nou stemt in the dutch royal family contest dus nog even een uitleg.


Je stemt op alle inzendingen , maar door de hoogte van je cijfer bepaal je je voorkeur.


Bijv. Inzending 1: 9  Inzending 2: 6  Inzending 3: 8


omdat ook in de eerste ronde weinig stemmen zijn gekomen leek het mij beter  om daar ook daar nog mogelijkheid tot stemmen te geven.


Je kunt tot Woensdag je stem op ALLE drie de inzendingen uitbrengen en daaarna heb je nog een week om op de twee inzendingen met het hoogste gemiddelde te stemmen.


Hopelijk is het zo een beetje duidelijk..


Ronde 1 ,  Ronde 2

2 opmerkingen:

  1. Ik snapte idd niet hoe ik nou precies moest stemmen. Nu gelukkig wel, zal zo snel mogelijk mijn stem uitbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snapte het al wel, en heb dus al gestemd, maar fijn dat je het opnieuw hebt uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen