Pagina's

donderdag 1 juli 2010

Met nieuwe energie weer aan de slag & Vakantie

De afgelopen tijd heb ik weinig geupdate en het nieuws wat ik nog niet geplaatst heb vind ik erg veel om nog allemaal te plaatsen. Het nieuws van afgelopen week (zondag 27 Juni t/m zaterdag 3 Juli) zal ik zaterdag plaatsen. De rest van het nieuws hebben jullie vast al op andere site's gelezen en ga ik hier nu niet meer plaatsen. Ondertussen heb ik de logjes over bezoek van Willem alexander en Maxima aan Sjanghai en staatsbezoek van Koningin Beatrix aan Noorwegen (eind mei/begin Juni) eindelijk gemaakt (is nog  niet heel veel) en ik ga met frise energie weer de site proberen bij te houden en weer meer updates te gaan plaatsen. Of het ook echt gaat lukken is nog maar de vraag want ook in vakantie is de tijd zo om.


Morgen moet ik mijn rapport nog ophalen en mijn boeken inleveren , maar vanaf afgelopen maandag heb ik al geen school meer. Nou zou je denken dat er dan meer tijd komt voor de site maar dat is niet helemaal waar. In de vakantie heb ik weer veel andere dingen die ik doe en blijft de tijd gewoon vliegen. Zo ben ik van 12 Juli t/m 10 Augustus op vakantie in Oostenrijk en zal deze site helemaal niet geupdate worden. De rest van de vakantie ga ik gewoon genieten van het weer , afspreken met vriendinnen etc. ik zal zoveel mogelijk extra dingen plaatsen omdat er weinig nieuws is, maar kan nog niks beloven. 

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met alles, en geniet van je vakantie =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat je weer terug bent! Heel fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen