Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Creatiewedstrijd voorronde:

Zoals gezegd zal er op deze site een creactiewedstrijd zijn. Er zijn vier mensen die mee doen, waarvan er twee meerdere creacties hebben ingestuurd.
Ik ga het als volgt doen:

Stemmen
In deze eerste ronde heeft je elke creatie apart een cijfer. De twee creacties met het het hoogste gemiddelde gaan door naar de finale ronde.

ER KUNNEN GEEN TWEE CREATIES VAN EEN PERSOON IN DE FINALE. MOCHTEN ER TWEE CREACTIES VAN DE EEN PERSOON HET HOOGSTE GEMIDDELDE HEBBEN DAN GAAT ALLEEN DE CREACTIE MET HET HOOGSTE GEMIDDELDE DOOR EN DE CREACTIE VAN EEN PERSOON DIE DAARNA HET HOOGSTE GEMIDDELDE HEEFT

Je stem kan je uitbrengen door
1. een reactie achter te laten
2. te mailen naar thedutchroyalfamily@live.nl
3. een berichtje via facebook.
4. Via twitter @royalfanmaris te vermelden in een tweet
5. een privebericht via twitter

Hopelijk is het duidelijk als er vragen zijn hoor ik het graag

Inzending 1


Inzending 2


Inzending 3
 
 
Inzending 4
 
Inzending 5
Foto's die in collage gebruikt zijn zijn zelfgemaakt! Bij uitslag zal ik naam en website vermelden!
 
Inzending 6
 
Inzending 7



Uitzending 8
Als laatste vond ik het volgende creatieve idee ook erg passend en dus heb ik gevraagd of die persoon misschien mee wou doen.
(Druk op afbeelding voor grotere versie. Het is op wijs van Wilhemus)


Ik heb er bewust voor gekozen geen naam en website te vermelden. Bij de uitslag zal dat wel gebeuren!

VB stem
inzending 1 - 6
inzending 2 - 6
inzending 3 - 6
inzending 4- 7
inzending 5-  6
inzending 6 - 7
inzending 7- 6
inzending 8-  8

STEMMEN KAN NOG!! ER ZIJN HELAAS NOG WEINIG STEMMEN, MAAR HET WORDT TIJD OM NAAR DE FINALE TOE TE WERKEN. WOENSDAG 16 MEI ZAL IK DE FINALE STARTEN. TOT DIE TIJD KAN JE GEWOON NOG STEMMEN.

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke creatieve inzendingen.. Ik heb mijn stem naar je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn stem ook naar je gemaild...
    Mijn eigen inzending niet meegeteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik had wat problemen om via het beheer bij reacties te komen, maar nu toch even op deze manier: Je geeft alle creaties een cijfer! Jouw favoriet het hoogste cijfer en de gene die jij het minst vind het laagst.
      Bijvoorbeeld jij vind de eerste het mooist en inzending 7 het minst. Je stemt dan:
      inzending 1 - 9
      inzending 2 - 8
      inzending 3 - 8
      inzending 4- 7
      inzending 5- 7
      inzending 6 - 7
      inzending 7- 6
      inzending 8- 8

      Verwijderen