Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Zomerstop.

Sommige van jullie zullen lekker van de vakantie aan het genieten zijn. Ik ook.


Vanaf maandag (11 Juli) tot 9 Augustus ben ik op vakantie en zal deze site niet geüpdate worden. In deze periode zal ik ook niet bereikbaar zijn.


Ik verwacht dat tijdens mijn vakantie de migratie van web-log zal plaats vinden. Dit zal ook betekenen dat de lay-out er wat rommelig bij kan kommen te liggen.


Om er voor te zorgen dat de lay-out weer op orde is zal ik even tijd nodig hebben.


Daarom heb ik besloten een zomerstop voor de site in te lassen. Tot 22 Augustus zullen er geen nieuwe berichten geplaatst worden.


Ik hoop op jullie begrip en jullie allemaal na de vakantie weer terug zien!


Groetjes de beheerster


                                    Mariska


Laatse berichten bekijken? Dat kan HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten